سوگواره هلال سرخ

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللَّهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائکَ...

سوگواره هلال سرخ

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللَّهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائکَ...

سوگواره هلال سرخ

بسم رب الحسین (علیه السلام)
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً.
همانا از شهادت حسین علیه السلام حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید...
معاونت امور جوانان هلال احمر استان قــــــــــم به مناسبت همزمانی آغاز ماه محرم با 14 آبان ماه ،شصت هفتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر؛ اولین سوگواره مجازی حسینی با نام "هلال سرخ" را با محوریت؛ "جلوه‌های بشردوستی در عاشورا" در سه بخش کتابخوانی ، مسابقه دلنوشته (ریز نوشته و محتوای بلند تولیدی) و عکاسی برگزار می کند. سوگواره «هلال سرخ» به صورت عمومی و از تاریخ یکشنبه 4 آبان ماه (اول محرم) آغاز و علاقمندان می توانند آثار تولیدی خود (دلنوشته و عکس) را تا پایان ماه محرم 2 آذر با توجه به قوانین مندرج در فراخوان هر بخش در موضوعات زیر برای دبیر خانه سوگواره هلال سرخ ارسال کنند.

موضوعات:

جلوه‌های ولایت‌پذیری در یاران عاشورایی

_ امام حسین (ع)، اقامه نماز، اقتدای عاشقانه به مقتدای کربلا
_ شهدای عاشورای، الگوی سبک زندگی
_ بصیرت در شناخت حق و باطل
_ عاشورائیان،‌زمینه سازان ظهور
_ حضرت زینب (س)،‌آئینه تمام نمای صبر و شُکر

جوانان،‌ علمداران عاشورایی

_ فرهنگ ایثار در نگاه جوانان عاشورایی
_ جوانان عاشورایی مروت و جوانمردی
_ جوانان هلال احمر، سفیران صلح و دوستی و خدمت
_ جوانان عاشورایی ... (موضوع آزاد)

ثبت لحظه‌های عاشقانه در عزاداری‌های حسینی (به روایت دوربین)

بایگانی

معاونت امور جوانان استان قم از پایان کار دبیرخانه اولین سوگواره ملی «هلال سرخ»  با اعلام نتایج برگزیده ها رشته های مختلف خبر داد...

مصباحی گفت : این سوگواره به مناسبت همزمانی آغاز ماه محرم با 14 آبان ماه ،شصت هفتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر به میزبانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قـــم برگزار گردید.

وی با بیان اینکه عموم علاقمندان می توانستند در ایام ماه محرم در اولین سوگواره مجازی حسینی با نام هلال سرخ با محوریت، جلوه‌های بشردوستی در عاشورا در سه بخش کتابخوانی، عکاسی و مسابقه دلنوشته ریز نوشته و محتوای بلند تولیدی شرکت کنند. اعلام کرد در پایان کار دبیرخانه طبق آمار نهایی در بخش کتابخوانی 1933 نفر مشارکت داشته اند و در دو بخش عکاسی (دوربین حرفه ای و گوشی همراه) 751 عکس از 108 نفر و در بخش دلنوشته (محتوای بلند و ریزنوشته) 374 اثر از 141 نفر مجموعه آثار رسیده به دبیرخانه می باشد.

ایشان در ادامه افزود : پس از بررسی دقیق تمام آثار ارسالی و حذف آثار غیر تولیدی در چند مرحله توسط تیم های داوری، و قرعه کشی مسابقه کتابخوانی نام  19 نفر را به عنوان منتخب برگزیده و نتیجه ی نهایی در وبلاگ معاونت امور جوانان هلال احمر قم مدار آبی به نشانی http://madare-abi.blog.ir/ منتشر شد.

مصباحی در پایان از برگزاری مراسم اختتامیه سوگواره در 16 آذرماه  با حضور مسولان و منتخبین خبر داد و گفت: این مراسم راس ساعت 14:30 در سالن شهیدآوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۳

نظرات  (۲)

با سلام لطفا نفرات نهایی رو هم اسامی شون بذارید
اقای مصباحی قرار بود نفرات داوری پایانی رو منتشر کنید چی شد؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی